29 Ağustos 2014 Cuma

BUCA:1 ALTINORDU:1 GÜZEL BAŞLANGIÇ

                   Altınordu 2014-1015 sezonunun ilk maçında deplasmanda Bucaspor ile 1-1 berabere kalarak sahadan bir puanla ayrıldı.Koray haricinde aşağı yukarı beklenen bir kadro ile sahaya çıktı Hüseyin hoca....




         Maça pasolig mağduru olmam nedeniyle gidemediğimi belirtmek isterim.Yine oyuna geçmeden önce özellikle şunu belirtmek isterim ki Buca Arena gördüğüm kadarı ile küçük İstanbul Olimpiyat stadyumu.O nasıl rüzgardır öyle.Yine rakip adına beklediğimden az seyircinin geldiği bir maç olduğunu da vurgulamakta fayda var.İtiraf etmek gerekirse maç öncesi Nazilli maçının verdiği olumsuz etkiden dolayı biraz tedirgindim.
              Gol pozisyonuna kadar takım adeta PTT 1.Lige ısınıyordu.Gol pozisyonundan iki dakika önce rakip yine oldukça etkili geldi ancak kalecimiz çıkardı topu daha bu pozisyonun etkisi geçmeden yan toptan bir rakip Ferhat ile golü buldu itiraf edeyim iki üç kez izlediğimde fark etmedim ancak maç yayını yapan yorumcu pozisyonun ofsayt olabileceğini söylediğinde tekrar izlediğimde gerçekten net bir şekilde yediğimiz golün ofsayt olduğunu gördüm. Ancak buna rağmen maçta ciddi bir pozisyon hatası vardı ki bunda maç genelinde iyi bir oyun çıkarmasına rağmen Kemal'in aksamasının etkili olduğunu düşünüyorum.Gerek bu pozisyonda gerekse ilk yarının sonlarına doğru bir pozisyonda rakibe kaptırdığı topu Sinan son anda kademeye girerek çıkardı.Ancak tekrar belirtmekte fayda var Kemal dahil takım bu gün oldukça başarılı bir performans sergiledi bence.
                      Sinan maç boyunca defansta oldukça etkiliydi.Aslında Sinan,Kemal ,Gökhan,Rıza kurgusuna dayalı sistemin iyi oturduğunu gördüm.Yazımın başında da belirttiğim gibi ben bir şekilde Koray' da bu kadroya sokardım ancak hoca bu yolu kullanmadı. Mertan öyle bir oyun oynuyor ki izlediğimde sanki bu adam bir gol atsa patlayacak gibi geliyor yani bir gol atıp şu şansızlığı bir   kırsa onu kimse tutamayacak gibi geliyor yine Nazilli maçına oranla tempo sorununu aşmış gördüm çok çalıştı ve rakibin siyahi defans oyuncularını resmen bezdirdi.Bu güzel oyunda yine eksik olan tek şey goldü.
                     Yusuf maçın enteresan adamlarından biriydi.İlk yarı boyunca takımın en iyilerinden biriydi diyebilirim.Paslar,driplinkler,presler golü düşünmeler vs herşey vardı.Yüksek tempolu oynanan bu maçta onuda fazlasıyla beğendim ancak önceki maç yazımda yazdığım gibi sinirlerine ve reflekslerine ciddi şekilde dikkat etmesi gereken bir isim.
                        Sinan'a yine dönecek olursak bugün onuda fazlasıyla beğendim çok iyi kademelere girdi oyuna topu çok iyi soktu ve kornerlerde oldukça etkili oynadı.Bu takımın bankosu olduğunu bir kez daha gösterdi.
                        Maçın yıldızı süpriz bir isim oldu aslında ki oda Halil İbrahim cüssesine oranla eski tabirle çok ciğerli oynadı oyun kurgusunda mükemmel işler yaptı ve tıpkı diğer arkadaşları gibi oda çok mücadele etti.Kendisine nazar değmemesini diliyoruz.Yeri gelmişken Gökhan'a bir kez daha parantez açmak istiyorum bu maçta oda arkadaşları gibi oldukça iyi mücadele etti ancak bu adamın ileride çok iyi yerlere geleceğini düşünüyorum demedi demeyin.
                     Timur,Berkay,Rıza,Engin hepsi bütün takım genel anlamda dediğim gibi yüksek tempolu ve güzel bir oyun oynadılar.Özellikle son on dakikada oldukça baskı kurmuştuk ki kaçırdığımız pozisyonlar oldu bu süreçte berabere bitirmemize rağmen gelecek adına çok olumlu sinyaller verdi takım.Bunu tüm samimiyetimle söyleyebilirim. Rakip takımda ise ikinci yarı oyuna giren Bilal ve genç defans oyuncuları Emrecan ı çok beğendiğimi belirtmek isterim.Özellikle Emrecan mükemmel bir oyuncu.Bu çocuğu bu sezon özellikle takip edeceğimi de burdan ilan edeyim.
                       Milli takım aralarından sonra yapılarsa transferlerinde katılımı ile ilk beş haftaya kadar takımda sistemin oturacağına ve bu sene ne yapabileceğimiz konusunda daha iyi karar verebileceğimizi düşünüyorum sevgili Altınordulular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder