29 Ağustos 2014 Cuma

Süper Lig Yolculuğu Başlıyor

                   Süper lig yolunda ilk maçımıza bugün çıkıyoruz... PTT 1.Ligde 2014-2015 sezonunun ilk maçında Buca Arena'da kentimizin temsilcisi Bucaspor ile karşı karşıya geliyoruz....
                    İlkler her zaman için zordur.Ancak bu kural her iki takım için de geçerli.Bize oranla Buca daha sıkıntılı bir dönemde ancak ligin ilk maçı olması ve ilk heyecan nedeniyle tribünlerin dolu olacağını düşünüyorum,buda onlar için olumlu yönde motivasyon olacaktır.
                    Bu sezon sadece Nazilli maçında takımı görme şansım oldu bu maçta çok daha farklı bir kadro ile sahaya çıkacağız çok derinlemesine maç analizine gerek yok diye düşünüyorum,Yenemiyorsak yenilmeyeceğimiz bir maç olması temennim.Bana gelince pasolig kartım  yazıyı hazırlayış tarihim olan Çarşamba günü itibari ile halen gelmedi maç gününe kadar gelirse maça gitmeyi düşünüyorum...Yeni sezonun başta Altınordumuz olmak üzere tüm takımlara hayırlı olmasını diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder