25 Eylül 2014 Perşembe

GÖKHAN YILMAZ TRİBÜNDE Mİ?

 *
                  Dün Türkiye Kupasında Menemen Belediyespor karşısında aldığımız iki sıfırlık net galibiyetle kupa yolculuğumuz başlamış oldu.Özel işlerim nedeniyle maça gidemedim ve izleyemedim.Şu tarih itibariyle takımı canlı izlemek bir türlü nasip olmadı ancak sanırım bundan sonra daha fazla zamanımız olur.
                 Maç sonu yorumlar ve analizlere göre takım maça yedek ağırlıklı kadro ile çıkmış.İzlemediğimiz maç üzerine uzun uzun yazmanın fazlada bir anlamı yok ama şu fotoğraf beni çok mutlu eden bir fotoğraf.Takımın tüm oyuncularının yeri ayrıdır ama Gökhan YILMAZ benim için ayrı bir adam.Çok doğal,çok samimi ve düzgün bir adam.Takımın efsaneleri arasına girmeye aday.Tribünde de onu gördüm gibi sanki:)

        *=Fotoğraf altinordu.org.tr sitesinde alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder