2 Aralık 2014 Salı

Buyrun Bayburt Özel İdare Maçına


            Aslında fotoğrafsız yazı pekyazımyoruz ama yarın kupada karşılacağımız Bayburt Özel İdareye ait şöyle güzel bir resim bulamadım ve malesef ekleyecek pek bir şey yok.
             Evet yarın bir kupa maçımız var,çoğuna göre fuzuli,gereksiz,istemsiz görünen bana göre alt lig takımları için bulunmaz nimet olan bir kupa maçı.Rakibimiz 3.ligin kalbur üstü takımlarından Bayburt Grup Özel İdare ve Gençlikspor.Yani şu takımın adını Bayburtspor koyup geçmenin kime ne zararı olur onu bilmiyorum.
         Kazanma alışkanlığı olan bir takım Bayburt son oynadıkları 3-0 galip ayrıldılar. Bize oranla çok daha motive olacaklarını düşünüyorum ama Hüseyin hocanın takımın tam rayına oturmaya başladığı dönemdeki sistem değişikliklerinden vazgeçerek toparlaması için de bir şans bence. Nedense kupa maçlarında hep aklıma gelen tek isim Koray.Bunun özel bir nedeni yok ama öyle işte.
        Farklı bir galibiyetle moral depolamaktan ziyade artık oyun sistemizi tam oturtup kafadaki soru işaretlerinin kaybolacağı bir maç olmasını temenni ediyorum.Yazacakta çok fazla birşey yok aslında.Unutmadan maç Atatürk stadında ve saat 12:30 bu stadda bu saatte maça kimler gider bilemem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder