5 Mart 2015 Perşembe

ALTINORDU-BOLUSPOR MAÇ ÖNÜ

                Ligin 23.haftasında kendi sahamızda  Pazar 16:00' da Boluspor ile oynayacağız.Hava durumu tahminlerine bakılırsa sağnak yağışlı bir gün olacak ancak sonradan vazgeçmeyeyim diye şimdiden maç biletimi aldım ve çok büyük bir aksilik olmazsa Atatürk Stadı denilen o sözde futbol sahasında olacağım...                 Bu sezonki ilk maçımız için rakiplerden seç deseler direkt Boluspor'u seçerdim.Sempatim olan hem coğrafi olarak hem futbol klubü olarak beğendiğim bir yer Bolu ve Boluspor.22. Hafta itibari ile 26 puanla ligin 13.sırasındayız..Rakibimiz ise 28 puanla ligin onuncu sırasında.
                 Her iki takım içinde kritik maç dedikleri türden bir maç.Zaten ligde bu saatten sonra orta sıra takımlar için play off u zorlamak için son şanslar bu haftalar.
                 Mevcut takımlar içinde Boluspor her yönüyle kurumsal ve doğru bir takım.Ancak bu özelliklerine rağmen ligde istedikleri yerde değiller.Zaten uzun dönemden bu yana süper lig için çabalıyorlar ancak istedikleri sonuca bir türlü ulaşamıyorlar.
                  Kaliteli yabancı oyuncuların yine kaliteli yerli oyuncularla harmanlandığı bir takım Boluspor.Güzel bir maç izleyeceğimizi düşünüyorum ben.Heleki bu sezon gideceğim bu ilk maçta galip gelirsek her yönüyle play off potasına gireceğimizi düşünüyorum.Her yönüden kastım puan,takım, taraftar camia olarak. Uzun rakip analizi yapmaya gerek yok umarım hava durumu da yanılır ve güzel bir gün geçiririz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder